(Kivonat az Üzletszabályzat-ból)

7. FIZETÉSI FELTÉTELEK

Fizetési módok:

Előre fizetés banki átutalással: Ebben az esetben a Vevő a szerződéskötés után, de a termék átvétele előtt fizet. A megrendelést követően a termék ellenértékét, valamint a szállítási költséget is magába foglaló díjbekérőt küldünk emailben, mely alapján a H. Lloyd Magyarország Kft. a Forrás Takarékszövetkezetnél vezetett 72900037-10304996 számú bankszámlájára kérjük átutalni, vagy befizetni az összeget. A közlemény rovatban kérjük feltüntetni a Megrendelő nevét. A megrendelést a vételár bankszámlánkra történő beérkezésekor tudjuk rögzíteni rendszerünkben, ezért csak ezután kezdődik meg a megrendelés teljesítése. Az eredeti számlát az áruval együtt adjuk át a Vásárlónak. Az átutalási, vagy egyéb bank által levont díjak a Vásárlót terhelik.

Utánvétellel a futárnak: ez a vételár kiegyenlítési mód csak Magyarországon alkalmazható. A Megrendelő ebben az esetben a Futárnak készpénzzel egyenlíti ki az áru ellenértékét, valamint a szállítási költséget, aki erről átvételi elismervényt ad.

Személyes átvétel: ebben az eset szállítási költséget nem számítunk fel. A személyes átvétel székhelyünkön lehetséges, előre egyezetett időpontban. Ebben az esetben a Vásárló csak készpénzzel fizethet.

8. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Magyarországon a megrendelt termékek kiszállítását megrendelésenként bruttó 1.680 Ft-ért a H. Lloyd Magyarország Kft., illetve futárszolgálat végzi.
A szállítást az ország egész területén a csomag feladásától (nem a megrendeléstől) számított 24 órán belül munkanapokon munkaidőben (8.00-17.00) teljesítjük. Kérjük szíveskedjenek a megadott kiszállítási napon, munkaidőben a termék átvételéről gondoskodni.
A megrendelés leadásakor kérjük mobiltelefonszám megadását, hogy szükség esetén a szállító cég munkatársa fel tudja venni a megrendelővel, illetve az árut átvevő személlyel a kapcsolatot.
A házhozszállítás várható napját emailben közöljük a Megrendelővel, fentiek miatt kérjük email cím és telefonos elérhetőség megadását a megrendeléskor.
A szállító cégnek a megadott telefonszámot átadjuk, hogy a futár a megrendelővel egyeztetni tudjon, amennyiben a megadott szállítási címen nem találna senkit.
Ebben az esetben egyeztetés után újra kiszállítja a megrendelt termékeket.
Első alkalommal a futár a címzettet nem keresi meg telefonon, hanem megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

Figyelem! Amennyiben a csomagot NEM veszik át (mert nincs senki a megadott címen 8-17 óra között, mert nem lehetett a megadott telefonszámon Önt elérni, mert nem adott meg telefonszámot, mert az értesítőre, amit a szállító cég hagyott nem reagált, mert a következő munkanapokon, amikor a szállító cég megkísérelte az ismételt kiszállítást, sem volt senki a megadott címen, pénzhiány miatt, stb.) a csomag visszakerül hozzánk. A csomag ismételt elküldése csak előre fizetéssel és mindkét szállítási költség felszámításával lehetséges.

Amennyiben házhozszállítási szolgáltatást nem igényelt, a megrendelt termék személyesen is átvehető címünkön előre egyezetett időpontban.

Külföldre történő szállítás esetén a szállítási határidő változhat. A szállítás díjáról a megrendelni kívánt termék megadása, valamint a szállítási cím ismerete után tudunk tájékoztatást adni. Kérjük érdeklődjön emailben ezzel kapcsolatosan.

Szállítási határidők:
A raktáron lévő termékek a megrendelés után elküldött visszaigazoló emailtől számított 2 munkanapon belül feladásra kerülnek. Személyes átvételre lehetőség van akár a megrendelés napján is, előzetes egyeztetést követően a raktáron lévő termékekből.
A raktáron nem lévő termékek szállítási ideje a megrendelés visszaigazoló emailtől számított 1-30 nap. A gyártótól való beszerzés esetén, vagy előre nem látható körülmények beálltával a szállítási határidő kitolódhat.
Kártérítést szállítási késedelem esetén nem tudunk biztosítani.
A termékek tulajdonjoga a teljes összeg kifizetésekor száll át a Vevőre.

9. SZÁLLÍTÁSKOR BEKÖVETKEZETT KÁR

Kérjük kedves Vásárlóinkat, hogy a futárszolgálattal kiszállított termékeket minden egyes alkalommal vizsgálják meg az átvétel elismerése előtt. Mennyiségi kifogás kizárólag az áru átvételekor tehető, a mennyiségi eltérés jegyzőkönyvben történő rögzítésével. A szállítás során, vagy korábban (de még az átvétel előtt) sérült terméket is csak akkor tudjuk cserélni, ha a hibát átvételkor jegyzőkönyvben rögzítik a futárszolgálat munkatársával.
A szállítójegy aláírásával a Vevő egyúttal elismeri, hogy a terméket épségben kiszállították. Ez abban az esetben is így van, ha a csomagot más megbízott személy veszi át.
A szállításkor bekövetkezett, de később jelentett károkat nem tudjuk elfogadni.
Abban az esetben, ha az áru a Vevő általi visszaküldés során károsodik, vagy ekkor eltulajdonítják, a H. Lloyd Magyarország Kft. a felelősséget nem tudja vállalni.